Հայաստանում մարդիկ սոցիալական ու քաղաքական լուրեր ստանալու համար նախընտրում են սոցիալական ցանցերը։ Խոսքի ազատության և մեդիայի սպառման հետազոտության համաձայն հարցվածների 59%-ի համար տեղեկությունների գխավոր աղբյուրը սոցիալական մեդիան է։
Բացառապես սոցիալական մեդիայում բովանդակություն ստեղծողների թիվն աճում է և ինֆլյուսերները դառնում են սոցիալական մեդիա մարքեթինգի կարևոր մասը։ Բովանդակության այս սեգմենտի առաջխաղացման համար շուտով Նորարարական լաբորատորիա կգործարկվի։
Մարքեթինգի մասնագետ Շողիկ Վարդանյանը պատմում է Հայաստանում սոցիալական մեդիա մարքեթինգի շուկայի ու բովանդակության առաջխաղացման խնդիրների մասին։