Դասընթացի նպատակն է կրթել լրագրողների նոր սերունդ, որը կկարողանա գիտությունն ու տեխնոլոգիաները ներկայացնել ոգևորիչ, գրագետ ու մատչելի լեզվով։ Սա հնարավորություն է ոչ միայն սովորելու՝ ինչպես պարզ ու հետաքրքիր ձևով պատմել բարդ և կարևոր երևույթների մասին, այլև զարգացնելու քննադատական մտածողությունը և նպաստելու գիտելիքի վրա հիմնված հանրային քննարկումների ձևավորմանը Հայաստանում։

Ի՞նչ է սպասվում դասընթացի ընթացքում.

Լավագույն մասնագետների փորձը
Դասընթացի ընթացքում ոլորտի լավագույն մասնագետները կկիսվեն իրենց տեսական գիտելիքներով և գործնական փորձով։ Այս տարի մեր դասախոսական կազմին միացել է նաև միջազգային գիտական լրագրող, որի հոդվածները տպագրվում են Scientific American, New Scientist, Retraction Watch, Medscape և այլ հեղինակավոր պարբերականներում։

Գործնական հմտությունների զարգացում
Դուք կսովորեք գրել ազդեցիկ և խորքային պատմություններ, իրականացնել բովանդակային հարցազրույցներ մասնագետների հետ, վերլուծել և վիզուալիզացնել տվյալներ, սովորել ԱԲ(AI) գործիքներ և մուլտիմեդիա հմտություններ։

Գրագետ և գրավիչ լուսաբանում
Դուք կսովորեք, թե ինչպես ներկայացնել գիտական և տեխնոլոգիական բարդ թեմաները պարզ, հետաքրքիր ու հասանելի ձևով՝ միևնույն ժամանակ պահպանելով դրանց խորությունն ու բովանդակային արժեքը։

Վարպետության դասեր
Կմասնակցեք ինտերակտիվ վարպետության դասերին, որոնց ընթացքում կզարգացնեք ձեր մասնագիտական կարողություններն ու ստացած գիտելիքը կկիրառեք իրական գործնական առաջադրանքներում։

Մենթորական աջակցություն
Դասընթացի ավարտին կմշակեք և կիրականացնեք ձեր սեփական նախագիծը՝ ստանալով անհատական աջակցություն փորձառու մենթորից։

Համայնքային կապեր
Դուք կմտնեք Հայաստանի գիտական և տեխնոլոգիական համայնքների ներսը՝ ծանոթանալով դրանց ներուժին, մասնագիտական ուղղություններին և առկա մարտահրավերներին։

Դիմի՛ր «Գիտական և տեխնոլոգիական լրագրություն» դասընթացին՝ լրացնելով հետևյալ հարցաշարը։ Դասընթացին դիմելու վերջնաժամկետը՝ օգոստոսի 20, 2025։ Դասընթացն անվճար է։

Դասընթացը կազմակերպվում է «Գիտուժ» նախաձեռնության, ISTC հիմնադրամի և Երևանի պետական համալսարանի կողմից։ Դասընթացի գլխավոր գործընկերն է Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (UATE)։