Սոցիալական մեդիա մարքեթինգի խնդիրները Հայաստանում

author_posts/gegham-vardanyan
Գեղամ Վարդանյան
twiterfacebook

Կրթությամբ ֆիզիկոս, մասնագիտությամբ՝ լրագրող:

Հայաստանում մարդիկ սոցիալական ու քաղաքական լուրեր ստանալու համար նախընտրում են սոցիալական ցանցերը։ Խոսքի ազատության և մեդիայի սպառման հետազոտության համաձայն հարցվածների 59%-ի համար տեղեկությունների գխավոր աղբյուրը սոցիալական մեդիան է։

Բացառապես սոցիալական մեդիայում բովանդակություն ստեղծողների թիվն աճում է և ինֆլյուսերները դառնում են սոցիալական մեդիա մարքեթինգի կարևոր մասը։ Բովանդակության այս սեգմենտի առաջխաղացման համար շուտով Նորարարական լաբորատորիա կգործարկվի։

Մարքեթինգի մասնագետ Շողիկ Վարդանյանը պատմում է Հայաստանում սոցիալական մեդիա մարքեթինգի շուկայի ու բովանդակության առաջխաղացման խնդիրների մասին։


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *