Google TV-ին այլեւս իրականություն է նաեւ Եվրոպայում: Այս տարվա սեպտեմբերին այն հասանելի կլինի ֆրանսիացիներին:
Աշխարհում թիվ մեկ ինտերնետային սայթը YouTube-ի հետ միասին իր ողջ ծավալով կհայտնվի ֆրանսիացիների հեռուստաէկրաններին: Նրա ամսական վարձը կլինի 200 եվրո:
180 մլրդ դոլար (143 մլրդ եվրո) արժողությամբ YouTube-ը տեր ու տնօրեն է հատկապես պահանջված տեսագրության հարթակում եւ կլանում է գովազդի առյուծի բաժինը: Այս առիթով գումարված համաժողովում մասնագետներից մեկն այն համեմատելով ֆրանսիական TF1-ի հետ` նշել է, որ YouTube-ի մեկ տարվա պարունակությունը համարժեք է TF1-ի 43 դարվա պարունակությանը:
Google TV-ին էկրանին կհայտնվի խոշոր ծրագրերով. YouTube-ը` տեսագրություն ցպահանջ, մետեո, լրատվություն, խաղեր, երաժշտություն եւ այլն: Sony-ի ինտերնետ տարածքը զբաղեցնող ընկերության ներկայացուցիչ Ստեֆան Կյուրտըլենը հայտնել է, որ սա միայն սկիզբն է, հետագայում կլինի այն ամենն, ինչ հնարավոր է երեւակայել: Նորություն է նաեւ Google Chrome-ի հետ ինտեգրված Web նավիգատորով հեռակառավարիչը՝ շաղկապված հեռուստատեսության ոլորտում, որի միջոցով կտրվեն որոշ գրաֆիկակական կարգավորումներ եւ կապահովվի ամբողջական Web-ի մուտքը հեռուստաէկրան: Այլեւս կարիք չկա նստել համակարգչի առջեւ կորացած դիրքով, այլ կարելի է Google-ին հետեւել ու դիտել ընտանիքով 3 մ հեռավորությունից:
Ի դեպ, Google TV-ին մոտ երկու տարի գործում է ԱՄՆ-ում եւ մեծ թվով Ֆրանսիացիներ արդեն մուտք ունեն հեռուստաալիք ինտերնետային առաջարկի ճանապարհով` կաբելային, արբանյակային կամ առավել արդիական` ADSL-ով:
Google TV-ի մուտքը ֆրանսիական հեռուստատեսություն լուրջ խնդիրներ է առաջացնում ոչ միայն աշխատատեղերի, այլեւ գովազդի շուկայում: Այսօր ֆրանսիական բոլոր մասնավոր հեռուստաընկերությունները միավորվել են ընդդեմ Google-ի: «Նրանք կարծում են, որ վերջինս ուզում է զավթել գովազդի շուկան»,- ասել է M6-ի գլխավոր տնօրեն Վալերի Ժերֆոն: Մինչդեռ, կշեռքի նժարն արդեն իսկ թեքվել հօգուտ Google-ի:
Ֆրանսիայում ձեռնարկության կառավարման նրա շրջանառու գումարը նախնական հաշվարկներով կազմում է 1,2 մլրդ եվրո, որն համարժեք է տեղական ծանր հրետանու` TF1 տարեկան շրջանառությանը:
«Երկար ժամանակ հեռուստատեսությունը տեղական արտադրություն էր՝ հիմնված պետության կողմից բաժանվող հաճախականությունների վրա: Կամաց-կամաց բոլոր արտադրությունները գլոբալիզացվեցին բացի`մերը: Եկավ ինտերնետը, որը բաց համակարգ է համաշխարհային գործող անձանցով: Այսուհետ TF1 եւ M6-ի միջեւ պայքար այլեւս չի ընթանա: Այսօր iTunes Store, Apple-ը ցպահանջ տեսագրության համաշխարհային լիդերներն են, Amazon-ը եւ Netflix-ը`բաժանորդային հեռուստատեսության, իսկ անվճարի համաշխարհային լիդերը`Google-ն է` YouTube-ի հետ միասին»,- նման եզրահանգման է եկել համաժողովի մասնակից նշանավոր մասնագետներից մեկը:
Եվրոպայում աշխատելու Google-ի օրինակին նոյեմբերին կհետեւեն Amazon-ը, իսկ այնուհետեւ` Netflix-ը:
Պատրաստեց` Մետաքսե Պետրոսյանը, ըստ «Լիբեղասիոն» թերթի նյութերի
Լուսանկարը Flickr-ից, հեղինակ՝ dailylifeofmojo
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: