2019.12.09,

Քննադատ

Սոցիալական մեդիան Հայաստանում․ ինչպիսի՞ն էր 2019-ը

author_posts/samvel-martirosyan
Սամվել Մարտիրոսյան
twiterfacebook

Մեդիա հետազոտող

Սոցցանցերը Հայաստանում դանդաղ, բայց փոխվում են։ Ֆեյսբուքը, բնականաբար, մնում է հիմնական հասարակական-քաղաքական հարթակը։ Սա նաև ամենամեծ սոցցանցն է գրանցված և ակտիվ օգտատերերի քանակով։ Այստեղ են հիմնական քաղաքական գործիչները, լրագրողները, վերլուծաբանները, ինչը դարձնում է այն ամենաազդեցիկ ցանցը։ 

Մյուս կողմից, Ֆեյսբուքի լսարանի աճը դադարել է, այստեղ նկատվում է և քանակական, և որակական լճացում։ Բացի դրանից, երիտասարդությունը, նրանք, ում ոչ Հայաստանում այսօր կոչում են «Z սերունդ», արտագաղթում են Ֆեյսբուքից և գտնում այլ հարթակներ, որտեղ կարող են հեռու մնալ «մեծերի» անհասկանալի և անհետաքրքիր քաղաքական պայքարներից։ 

Ֆեյսբուքի դեպքում մենք ունենք ակնհայտ լճացում, քանի որ լսարանը դադարել է աճել, այն տատանվում է մոտավորապես 1․2 մլն-ից 1․3 մլն-ի միջև։ 

Այս պատկերը գոյություն ունի արդեն մեկ տարուց ավելի, այնպես որ դժվար է սպասել, որ լսարանի աճ կնկատվի։ Ավելին․ տատանումները վկայում են, որ հնարավոր է արտահոսքը ուժեղանա։ 

Աճում է LinkedIn ցանցը, որտեղ ակտիվ օգտատերերի թիվն արդեն գերազանցել է 210 հազարը։ Սա այն հարթակներից մեկն է, ուր մարդիկ արտագաղթում են Ֆեյսբուքից։ Այստեղ լսարանի կեսից ավելին 25-34 տարեկան մասնագետներ են, ինչը LinkedIn-ը դարձնում է շատ յուրահատուկ հարթակ։ 

Ինստագրամը նույնպես շարունակում է աճել։ Մեկ տարվա ընթացքում Հայաստանի լսարանը աճել է մոտ 100 հազարով՝ հասնելով մոտավորապես 750 հազարի։ Եվ լսարանի գերակշռող հատվածը երիտասարդությունն է։ Իսկ եթե դիտարկենք Ֆեյսբուքի և Ինստագրամի սթորիների (stories) դիտումները, ապա այստեղ լսարանները հավասարվել են՝ մոտավորապես 600 հազար։ 

Ընդհանուր միտումը շարունակվում է․ երիտասարդ լսարանը լքում է այն հարթակները, որտեղ չափից շատ է քաղաքական բովանդակությունը։ 

Սերունդների տարանջատման միտումները գնալով խորանում են։ 

Ինչպես ողջ աշխարհում, այնպես էլ Հայաստանում աճում է TikTok ցանցը։ Հայաստսնում արդեն երկար ամիսներ այն զբաղեցնում է առաջատար դիրքեր։ Երիտասարդությունը, հիմնականում դպրոցականները, ակտիվ դիրքեր են զբաղեցնում այս հարթակում։ 

TikTok-ն, իմիջիայլոց, ներգրավվածությամբ այսօր առաջատար դիրքում է ողջ աշխարհում․ երիտասարդությունը այստեղ ամենաշատ ժամանակն է անցկացնում։ 

TikTok հավելվածի դիրքերը Հայաստանում, Social բաժնում, Android համակարգի համար։ iOS֊ի դեպքում այն  Entertainment բաժնում զբաղեցնում է առաջին տեղը։ Տվյալները ըստ 2019 դեկտեմբերի, Similarweb 

Մեսենջերների տեսանկյունից Հայաստանում տարիներ շարունակ առաջատարն է Վայբերը։ 

Երկրներում առաջատար մեսենջերները, ըստ Similarweb-ի, 2019 թվականի հունվարի տվյալներ

Չնայած, որ Տելեգրամի հետ կապված մեծ սպասումներ կային, որ այն իր տեղը կզբաղեցնի հայաստանյան տեղեկատվական հոսքերում, սակայն այսօր պետք է արձանագրել, որ այստեղ, առնվազն աճ չի դիտարկվում վերջին տարվա ընթացքում։ Չնայած, որ լրատվական կայքերը լայնորեն ներկայացված են, սակայն լսարանը դեռ մեծ չեն։ 

Սամվել Մարտիրոսյան

Սյունակում արտահայտված մտքերը պատկանում են հեղինակին եւ կարող են չհամընկնել media.am-ի տեսակետների հետ:


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *