2015.11.09,

Քննադատ

Սոցիալական ցանցերը Հայաստանում․ 2015 թվականի հիմնական դերակատարները

author_posts/samvel-martirosyan
Սամվել Մարտիրոսյան
twiterfacebook

Մեդիա հետազոտող

Հայաստանում հաստատուն կերպով աճում է Instagram-ը

Սոցիալական ցանցերը շարունակում են դիրքավորվել հայաստանյան ցանցում։

Այսօր ամենաայցելվող կայքերի եռյակում հենց սոցիալական ցանցերն են՝ Odnoklassniki-ն, Facebook-ը, YouTube-ը:

Բացի այդ՝ սոցիալական ցանցերը հիմնական տեղեկատվական հարթակներն են։

Վերջին տարիներին սոցիալական ցանցերը երկու ճյուղով են զարգացել Հայաստանում․ ամենաայցելվողը միշտ եղել է Odnoklassniki-ն, իսկ ամենաազդեցիկը տեղեկատվական, հասարակական, քաղաքական տեսանկյունից՝ Facebook-ը։ Սակայն հիմա պատկերը սկսում է փոխվել։

Facebook-ի ամսական լսարանը 2015 թվականի աշնանը հասնում է 860 000-ի։ Այս թիվը շարունակում է աճել՝ չնայած, որ աճը բավականին դանդաղել է։ Օրինակ, սեպտեմբերին այս թիվը հասնում էր 850 000-ի, այսինքն՝ երկու ամսվա մեջ աճը կազմել է ընդամենը տասը հազար ակտիվ օգտատեր։ Համեմատության համար նշենք, որ 2014 թվականի դեկտեմբերին Facebook-ում Հայաստանից ակտիվ օգտատերերի թիվը 740 000 էր:  

Odnoklassniki-ն իր հերթին կորցնում է լսարանը։ Եթե 2015 թվականի սկզբին Հայաստանից այցելուների թիվը մեկ ամսվա կտրվածքով գերազանցեց մեկ միլիոնը, ապա հիմա տատանվում է 880-890 000 սահմաններում, եւ եթե տենդենցը շարունակվի, ապա Odnoklassniki-ն շուտով կզիջի իր դիրքերը Facebook-ին։

статистика сайта  Одноклассники.ru ֊֊ .pngOdnoklassniki-ի այցելությունները Հայաստանից ամսական կտրվածքով՝
ըստ Liveinternet տվյալների

Ըստ Similarweb.com տվյալների՝ Հայաստանից ամենաայցելվող կայքերի եռյակը եզրափակում է YouTube սոցցանցը։

SimilarWeb Rank   Top 50 Websites in Armenia.png

Այս ցանցում ակտիվությունն, անկասկած, աճում է։ Սակայն հետաքրքիր միտում կա։ Ըստ Google Transparency Report-ի տվյալների՝ Հայաստանից YouTube-ի դիտումները, համեմատած համաշխարհային թրաֆիքի հետ, վերջին տարում անկում են ապրում։

2015 թվականի ընթացքում երկու կտրուկ աճ կարելի է նկատել․ մեկը համընկնում է Գյումրիում սպանության հետ, մյուսը՝ #ElectricYerevan-ի։ Այլ դեպքերում Հայաստանից այցելությունները չեն հասցնում համաշխարհային թրենդերին։ Այստեղ կարելի է միայն ենթադրություններ անել, սակայն, կարծում եմ, որ բացասական ազդեցությունը պայմանավորված է նրանով, որ Հայաստանում դեռ նոր է ձեւավորվում անհատների կողմից ստեղծվող YouTube-յան բովանդակությունը, կա ընդամենը մի քանի յություբերների հաջող նախագիծ, հիմնական բովանդակություն արտադրողները լրատվամիջոցներն են։

Armenia – YouTube – Traffic Graph – Google Transparency Report.pngԸստ Google Transparency Report-ի տվյալների՝ Հ
այաստանից YouTube-ի դիտումների բաժինը՝ համեմատած համաշխարհային թրաֆիքի հետ

Եթե դիտարկենք մնացած ակտիվ սոցցանցերը, ապա այստեղ խնդիրն այն է, որ հստակ վիճակագրական տվյալներ չկան։ Ըստ VKontakte-ի տվյալների՝ Հայաստանից մոտ մեկ միլիոն օգտատեր է գրանցված այստեղ։ Սակայն օգտատերերի ակտիվությունը շատ դժվար է գնահատել։ Կայքն ամենաայցելվողներից է Հայաստանից, բայց, կարծում եմ, պատճառը հիմնականում «պիրատային» բովանդակությունն է․ օգտվողները գերադասում են ֆիլմ նայել եւ երաժշտություն լսել, քան թե շփվել։

Հայաստանում հաստատուն կերպով աճում է Instagram-ը։ Ըստ Similarweb.com-ի տվյալների՝ Հայաստանից այցելուների թվով այն արդեն 15-րդ տեղում է ու, ճիշտ է, դանդաղ, բայց բարձրանում է վերեւ։ Փոփ աստղերի եւ շոու բիզնեսի ներգրավվածությունն այստեղ այնքան մեծ է, որ կարելի է միանշանակ ասել՝ Instagram-ի ազդեցությունը Հայաստանում մոտ ժամանակներում միայն աճելու է։

Twitter-ն արդեն թույլ է տալիս Հայաստանից գովազդ տեղադրել. սա միակ որակական փոփոխությունն է վերջին ամիսների ընթացքում։ Քանակական լուրջ փոփոխություններ դեռ չկան․ ցանցն ունի փոքրաթիվ, բավականին դանդաղ աճող, բայց անգլերեն հատվածում ազդեցություն ունեցող համայնք։

Սամվել Մարտիրոսյան

Սյունակում արտահայտված մտքերը պատկանում են հեղինակին եւ կարող են չհամընկնել media.am-ի տեսակետների հետ:


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *