Բրազիլիայում ավարտված աշխարհի գավաթը, որը նվաճեց Գերմանիան, նաեւ սոցիալական մեդիայի ազդեցիկության ոչ պաշտոնական առաջնություն էր: Եւ այդ ոչ պաշտոնական խաղարկության գավաթակիրը Twitter-ն է:
Աշխարհի գավաթին Twitter-ում հիմնավոր էին պատրաստվել: #WorldCup #WorldCup2014 հեշթեգերը ֆուտբոլասերներին օգնում էին հետեւել «Մունդիալ 2014»-ի մասին գլոբալ խոսակցությանը: Յուրաքանչյուր ֆուտբոլային հանդիպում ուներ իր պաշտոնական հեշթեգը: Օրինակ եզրափակիչ խաղինն էր #GERvsARG կամ #GERARG: Դրանց միջոցով ֆուտբոլասերները կարծիքներ էին փոխանակում, լուսանկարներ ու տեսանյութեր տարածում, հետեւում էին հայտնի քաղաքական գործիչների, դերասանների ու երգիչների, ֆուտբոլային աստղերի գրառումներին:
եզրափակիչին գրառումների քանակը մեկ րոպեում ” style=”vertical-align: middle; display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;” class=”caption” width=”600″>
Միայն գավաթի եզրափակիչ հանդիպման թեմայով Twitter-ում 32.1 միլիոն գրառում է կատարվել: Մարիո Գյոթցեի գոլի ժամանակ օգտատերերը մեկ րոպեում 556.499 թվիթերյան գրառում են կատարել, Գերմանյաի հաղթանակի րոպեին՝ 618.725 գրառում:
2014-ի աշխարհի գավաթի հայտնություններից մեկն էլ ամենաերիտասարդ սոցիալական ցանցերից մեկը՝ Vine-ն էր: Այս ծառայությունը, որն ինտեգրված է Twitter-ին, թույլ է տալիս մինչեւ 6 վայրկյան տեւողությամբ տեսանյութեր նկարահանել եւ տարածել:
Ֆուտբոլային հանդիպումների յուրաքանչյուր կարեւոր իրադարձություն, յուրաքանչյուր գոլ 1-2 րոպե անց Vine-ի օգնությամբ տարածվում էր ինտերնետում:
Ինտերնետում աշխարհի գավաթի շուրջ խոսակցության հետաքրքիր ու կարեւորը օգտակար մասնակից էր Google-ը: Այս ընկերությունը գավաթի գրեթե յուրաքանչյուր հանդիպման համար առանձին doodle էր պատրաստում՝ օրվա ոգուն համապատասխան փոխում էր որոնողական համակարգի էջում «Google» գրառումը:
Ընդ որում doodle-երը ինտերակտիվ էին: Խաղի ընթացում դրանց սեղմելու դեպքում օգտատերը տեսնում էր խաղի ընթացիկ հաշիվը, դեղին եւ կարմիր քարտերի, փոխարնումների մասին տեղեկատվությունը, վիճակագրությունը, թիմերի կազմերը:
Իհարկե աշխարհի գավաթը համաշխարհային միակ միջոցառումը չէ, որի ընթացքում մարդիկ ակտիվորեն օգտագործում են սոցիալական մեդիան: Բայց այն բացառիկ է իր տեւողությամբ (1 ամիս!) եւ աշխարհի գրեթե բոլոր պետությունների եւ ազգերի ներգրավվածությամբ:
Գեղամ Վարդանյան
Սյունակում արտահայտված մտքերը պատկանում են հեղինակին եւ կարող են չհամընկնել media.am-ի տեսակետների հետ:
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: