Եթե դուք բովանդակություն եք հրապարակում, ապա մինչև այն տարածելը՝ ձեր տեղեկությունը ստուգելու պարտավորություն ունեք:
Բայց դուք պարտավոր չեք ցինիկ լինել և ենթադրել, թե ամեն ինչ սխալ է:
Փոխարենը պետք է փորձել թերահավատ լինել: Թերահավատությունը առաջացնում է ավելի լավ հարցադրումներ: Այն հետաքրքրասիրության և քննադատական մտածողության արդյունք է:
Սրանք լավագույն հարցերից են, որոնց պատասխանը պետք է ունենալ բովանդակությունը տարածելուց առաջ:
- Որտեղի՞ց գիտեք, որ տեղեկությունը ճիշտ է:
- Ի՞նչ է դա իրականում նշանակում:
- Ուրիշ էլ ո՞վ գիտի այդ մասին:
- Կա՞ արդյոք այդ տեղեկությունը դիտարկելու որևէ այլ ձև:
- Արդյո՞ք այն միշտ այդպես է եղել:
- Ո՞վ է շահում այս իրավիճակում:
- Ի՞նչ պատճառներ կարող է ունենալ աղբյուրն՝ ասելով, որ դա ճիշտ է:
- Արդյո՞ք այս պատճառաբանությունը ողջամիտ է թվում:
- Արդյո՞ք տեղեկությունը պնդող անձը ցանկություն ունի պատասխանել այդ հարցերին:
Վերցված է Poynter ինստիտուտի NewsU հարթակի «Աղբյուրները, ստուգումը և արժանահավատությունը» դասընթացից:
Հոդվածը թարգմանված է Poynter-ից,
Թարգմանությունը՝ Գայանե Ասրյանի
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: