Գովազդը հետապնդում է մեզ փողոցներում, հեռուստացույցից, մեր սմարթֆոններում, հանրային տարնսպորտում, ամենուր։ Հաճախ գովազդը նաև գինն է մեզ առանց վճարելու տրվող տեղեկատվության։ Խոշոր կազմակերպություններից շատերն առանձին մեծ ստորաբաժանումներ ունեն, որոնց աշխատակիցների նպատակն ամեն գնով իրենց արտադրության գովազդը մարդկանց առաքելն է։ Լսարանին թիրախավորելու հարցում գովազդատուներն օգտագործխում են նաև այն տեղեկատվությունը, որը սոցիալական ցանցերը հավաքում են մեր մասին։ Այս ամենից բացի, իրենց անընդհատ կրկնվող բնույթի պատճառով նաև կարծրատիպեր ստեղծելու ամենաազդեցիկ գործիքներից մեկն է։
Էնցիկլոմեդիայի այս էպիզոդում զրուցել ենք IT և մեդիա փորձագետ Արթուր Պապյանի, թվային մարքեթինգի մասնագետ Գոռ Եփրեմյանի և սոցիոլոգ Արմենուհի Բուրմանյանյի հետ՝ հասկանալու գովազդի տարածման մեխանիզմները, ինչպես նաև դրա ունեցած ազդեցությունը մեզ վրա։
Օգտակար հղումներ՝
AdBlock – գովազդներ արգելափակելու հավելվածներ Google Chrome բրաուզերի համար
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: