Հունիսի 10-ին կեսօրին հոսանքազրկվեց Երևանի մեծ մասը: Հայաստանի էլեկտրական ցանցերի թեժ գիծը, սպառողների համար նախատեսված հեռախոսահամարները դարձան անհասանելի: Կազմակերպությունները, քաղաքացիները և լրատվամիջոցները վթարի առաջին ժամվա ընթացքում չէին կարողանում կապ հաստատել որևէ գերատեսչության հետ (Արտակարգ իրավիճակների նախարարություն, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն) և ճշտել հոսանքազրկման պատճառը:
Խուճապային տրամադրություններ կային սոցցանցերում և ցանցերից դուրս փողոցներում: Լուսացույցները, բանկերը, խանութների մի մասը չէին աշխատում:
«Հոսանքի ընդհատման պատճառով մետրոպոլիտենի ամբողջ երկայնքով էլեկտրաէներգիայի մատակարարումը ընդհատվել էր: Որոշ հատվածներում գնացքները մնացել էին թունելներում: Այնուհետեւ հոսանքը մասամբ վերականգնվել է, երթուղու մեջ գտնվող գնացքները մոտեցել են կայարաններին, որտեղ ուղևորները տարհանվել են»,-իր ֆեյսբուքյան էջում գրեց քաղաքապետի մամուլի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանը:
Եթե չլիներ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանի ֆեյսբուքյան գրառումը, կունենայինք տեղեկատվական դատարկություն: Ավինյանը գրեց և բացատրեց վթարի պատճառը՝ իր վրա վերցնելով ստեղծված իրավիճակի տեղեկատվական պատասխանատվությունը: Հետագա ժամերի ընթացքում փոխվարչապետն այս թեմայով մի քանի գրառումներ արեց: Եվ երեկոյան տեղեկացրեց, որ էլեկտրամատակարարման խնդիրը կարգավորված է:
Առաջին ժամերին լրատվական կայքերի համար պաշտոնական տեղեկությունը միայն Կարապետյանի և Ավինյանի ֆեյսբուքյան գրառումներն էին:
Վթարից մի քանի ժամ անց Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Հակոբ Վարդանյանը հրատապ ասուլիս հրավիրեց և հայտարարեց. «Հայաստանի էներգետիկ համակարգում վթար է տեղի ունեցել, դրա հետևանքով սկզբում անջատվել են Հրազդանի ՋԷԿ-ի 5-րդ բլոկն, այնուհետև Երևանի ՋԷԿ-ն ու ավելի փոքր կայաններ»: Սա օգնեց լցնել լրատվական բացը։
Մեդիայի հետ աշխատանքի ՀԷՑ-ի պատասխանատու Նատալիա Սարջանյանը, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի մամուլի խոսնակ Արմինե Մուրադյանը երեկ անհասանելի էին:
Էլեկտրական ցանցերի, ԱԻՆ-ի կայքերի նորությունների բաժիններում այդ ընթացքում որևէ տեղեկություն չհայտնվեց: Վթարի մասին տեղեկությունների համար այդ կայքեր այցելելն անիմաստ էր։
Տեղեկատվության չտրամադրման հազար ու մի արդարացումներ կարող են լինել, բայց ակնհայտ է, որ տեղեկության պակասը խուճապի համար տեղ էր թողնում:
Հոսանքազրկումը Ֆեյսբուքում
Լույս չլինելու պատճառով ֆեյսբուքում որոշ օգտատերեր պասիվացան, ոմանք էլ ավելի ակտիվացան ու խնդիրն ավելի շատ հումորային ալիք բարձրացրեց: Գրառումներ եղան ցուրտ ու մութ տարիների մասին, լույս չլինելու պատճառով լայքերի նվազման, իրար երես տեսնելու և այլ թեմաներով:
Ֆեյսբուքյան օգտատերերից շատերը տեղեկատվական ճգնաժամի պատճառով ուզում էին տեղեկատվություն ստանալ ցանցի ամենամեծ խմբերում՝ «Ինձ պետք է էս ինչ բանը», «Հայ մայրիկների ակումբ» և այլ խմբերում:
Առիթը բաց չթողեցին նաև սոցիալական մարքեթինգի մասնագետները: Հոսանքազրկված ժամերն օգտագործեցին իրենց բրենդի առաջխաղացման համար:
Հենց հոսանքի մատակարարումը վերականգնվեց, ցանցի օգտատերերն ուրախացան, իսկ մեդիադաշտն ու սոցիալական մեդիան անցավ նոր թեմաների քննարկման:
Սպասենք վերլուծական հոդվածների, թե ինչն էր վթարի պատճառը, ինչպես կառավարվեց իրավիճակը, հարևաններից էներգիա գնելն ինչքան արժեցավ և արդյոք հետագայում ապահովագրված ենք նման իրավիճակներից:
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: