2018.02.22,

Նյուսրում

Հայաստանի գովազդային շուկան՝ թվերով

author_posts/gayane-asryan
Գայանե Ասրյան

Լրագրող

Հայաստանի գովազդային շուկան՝ թվերով


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

One Response to “Հայաստանի գովազդային շուկան՝ թվերով”
  1. Հովհաննես Թովմասյան says:

    կրկին փորցիր
    Արդեն տևական ժամանակ է տարբեր մարդիկ փորձում են գնահատականներ տալ Հայկական գովազդային դաշտի վերաբերյալ: Հնարավոր է որ ցուցանիշնեըր աճեն կամ նվազեն, վստահեցնում եմ խնդիրը ոչ միայն շուկայի փոքրությունն է կամ աշխարհում գովազդային դաշտի դիջիտալիզացման տենդենցը , այլ նաև սակավաթիվ մասնագետները, որոնք դաշտում աշխատելով առնչվում են բազմաթիվ դժվարությունների հետ: Դաշտը լի է սուբյեկտիվիզմով , անառողջ ամբիցիաներով և մրցակցությամբ, քիչ են կրեատիվ գործակալություններն ու մարդիկ: Գովազդը եղել է կա և կլինի թե հեռուստատեսությունում թե ռադիոյում և թե համացանցում և թե ամենուր, իսկ տեխնոլոգիաները զարգանում են այպիսի արագությամբ որ վերաբաշխումը կարող է լինել պառանոռմալ շեղումներով: Շատ մարդկանց եմ ճանաչում որոնք հիասթափված են տիրող մտնոլորթով և այլևս մեծ ջանքեր չեն գործադրում շուկան զարգացնելու ուղությամբ, ես նույնպես: Միգուցե իրավիճակը փոխվի երբ դաշտում կկարեվորվեն մասնագիտական և տեխնոլոգիական դրույթները և դրա նախադրյալները արդեն իսկ ստեղծվում են շնորհիվ գովազդի ռեալիզացման ռեսուրսների դեցենտրալիզացման: Հիմա բազմաթիվ նոր կայքեր և բլոգերներ ունեն գերազանց հնարավորություն կայանալու, կայացնելու և գենեռացնելու հաջողված մեդիառեսուրսներ: Եթե խոշոր և միջին ընկերությունները սեվեռեն իրենց ուշադրությունը կոնտենտի որակի այլ ոչ թե վիրտուալ վարկանիշների վրա , ապա կունենան էֆեկտիվ գովազդ , հետևաբար շուկան կաճի: Շատերը կհամաձայնեն ինձ հետ, որ փոքր շուկայում “մեծ” մարդկանց շատ դժվար է իսկ մասնագետների համար փոքր բոլոր առումներով: Շնորհակալություն

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *