«Հայաստանի Հանրապետություն» թերթի էջերը ծածկել են Երևանյան ամենաբանուկ փողոցներից մեկում գտնվող խանութի արտաքին հատվածը:
Այժմ խանութի ներսը անտեսանելի է, բայց ընթեռնելի:
Անցորդներն անտարբեր չեն անցնում խանութի ցուցափեղկերի կողքով, նայում են թերթի էջերին ու վերհիշում, որ կար ժամանակ, երբ տեղեկություն ստանալու համար հարկավոր էր կարդալ տպագիր թերթ:
Մեդիասպառման մասին վերջին հետազոտությունը, որն անց է կացվել Երևանի և մարզերի 1200 քաղաքացու շրջանում, ցույց է տալիս, որ մարդկանց համար նորությունների ստացման հիմնական աղբյուրը հեռուստատեսությունն է (72%), համացանցային ռեսուրսներն ու սոցիալական ցանցերը (57%):
Ամեն օր թերթ կարդում է հարցվածների միայն 2%-ը:
«Հայաստանի Հանրապետություն» թերթը ակամայից դարձել է պատի թերթ, թեև նպատակը ոչ թե լրատվություն հասցնելն է, այլ ծածկույթի դեր կատարելը:
Գայանե Ասրյան
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: