Դասը՝ սարերում․ մեդիագրագիտության ոչ ֆորմալ դասեր | Էնցիկլոմեդիա 4

Մեդիագրագիտության արմատները գտնելու համար գնում ենք դեպի ոչ ֆորմալ կրթական միջավայր, որտեղ սկզբնավորվել է և ներկայացվել է այն: Մեդիափորձագետ Ալեքսանդր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է ոչ ֆորմալ կրթական եղանակները, ներկա փորձը և հնարավոր միջոցների կիրառումը։


 

Բաժանորդագրվի՛ր   

Apple Podcasts   Spotify      Google Podcasts

 

Այնուհետև «Մեդիան սարերում» ծրագրի օրինակով կհասկանանք՝ ինչպես է հնարավոր ոչ ֆորմալ միջավայրում փոխանցել  մեդիագրագիտության կարևոր և առնացքային կետերը: Ծրագրի համակարգող Ագապի Մանուկյանը ներկայացրել է ծրագրի նպատակներն ու իրականացվող քայլերը՝ մարզային համայնքներում մեդիադասավանդաման խթանման գործում։

Ի վերջո, մենք խոսում ենք ծրագրի մասնակից երեխաների հետ, ովքեր անկեղծորեն կիսվում են իրենց փորձով և պատկերացումներով: Նրանք ցույց են տալիս այն շոշափելի օգուտները, որոնք նրանք ստանում են՝ մասկացելով ծրագրին։

Զարուհի Տոնիկյան


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *