Մեդիագրագիտության ուսուցումը դեռահասներին և երիտասարդներին պատրաստում է մանիպուլյացիաները և քարոզչությանը ճանաչելուն, զարգացնում է քննադատական մտածողությունը բազմաթիվ բնագավատներում կողմնորոշվելու համար: Սակայն մեդիագրագիտության ներմուծումը դպրոցական ծրագրում հեշտ չի տրվում, այն պահանջում է շարունակական աջակցություն և զարգացում ՝ անընդհատ փոփոխվող մեդիա միջավայրին համընթաց քայլելու համար:
Բաժանորդագրվի՛ր
Apple Podcasts | Spotify | Google Podcasts |
Մեդիափորձագետ Արմեն Սարգսյանի, ուսուցչուհի Հասմիկ Չարխչյանի և Մանկավարժական համալսարանի մանկավարժության ամբիոնի դոցենտ, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Լուսինե Պողոսյանի օգնությամբ հասկանալու ենք մեդիագրագիտության ուսուցանման ներկայիս իրավիճակը հայաստանյան դպրոցներում, թեմանը և մեթոդները, որոնց օգնությամբ մեդիագրագիտությունը էլ ավելի ընկալելի է դառնում դպրոցականների համար։
Փոդքաստի պատրաստման համար օգտագործվել է Մեդիա.am-ի կողմից իրականացված «Մեդիագրագիտությունը Հայաստանի դպրոցներում» հետազոտությունը։
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: