Երևանի փողոցներում իրար հաջորդող պաստառների վրա դեռ կարելի է տեսնել «Կրի՛ր, որ կրենք», «Հաղթելու ենք» գրությամբ պաստառները։ Առաջինը համավարակի դեմ պայքարի շրջանակում են տեղադրել, երկրորդը՝ սեպտեմբերի 27-ին սկսված հայ-ադրբեջանական պատերազմի օրերին։
Պատերազմում պարտությունից շաբաթներ անց էլ հաղթական պաստառներին պատկերված ժպտադեմ զինվորականների լուսանկարները հաղթել են խոսատնում։ Այս պաստառները պրոպագանդայի օրինակներ են՝ միտված համախմբելու ու միասնական պայքարի տրամադրություն ձևավորելու։ Ճգնաժամային իրավիճակներում, ինչպիսիք համավարակի բռնկումը, կամ պատերազմն են, սա պրոպագանդայի գործառույթներից մեկն է միայն։ Սակայն նման կոչերին և լոզունգներին ոչ քննադատական մոտեցումը կարող է ապակողմնորոշող լինել և ի վերջո հասցնել այն հիասթափությանը, որին բախվեց Հայաստանի հասարակությանը պատերազմի 44 օրերի ընթացքում իրականությունից կտրված քարոզչությունը սպառելով։
«Էնցիկլոմեդիայի» 36-րդ էպիզոդը ճգնաժամային իրավիճակում պրոպագանդայի, դրան վերաբերմունքի և տեղեկատվության գրագետ սպառման մասին է։ Էպիզոդում զրուցել ենք Երևանի Մամուլի ակումբի նախագահ Բորիս Նավասարդյանի և «Սոցիոսկոպ» ՀԿ նախագահ, սոցիոլոգ-հետազոտող Արփի Մանուսյանի հետ։
Արեն Մելիքյան
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: