Լրագրողական էթիկան գործնականում. մեդիայի ինքնակարգավորման մեխանիզմները

16.02.2017, Լաբորատորիա

Կրթությամբ` տնտեսագետ, բանասեր
Կոչումով` արձակագիր
Գործունեությամբ` լրագրող եւ մեդիա փորձագետ

Media.am—ը հրապարակում է ուսումնական հոդվածներ՝ ի հավելումն Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի «Մեդիագրագիտություն» ձեռնարկի նյութերի: Այս հոդվածը նախատեսված է բոլոր ուսուցիչների ու դասավանդողների համար, ովքեր ուզում են մեդիագրագիտության թեմաներ քննարկել դպրոցում և ոչ ֆորմալ կրթական միջավայրում: Հոդվածը ներառում է տեղեկություններ տվյալ թեմայի մասին, ինչպես նաև վարժություններ ու մեթոդական ցուցումներ:

Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը խրախուսում է մեդիայի դերի, լրագրողի աշխատանքի, տեղեկատվական հոսքերի, աղբյուրների ու նպատակների մասին քննարկումները՝ կրթական պրոցեսի ընթացքում: Մենք համարում ենք, որ մեդիագրագիտությունը ժամանակակից կրթության կարևոր բաղադրիչ է:

Եթե ուսուցիչ եք, գրադարանավար կամ դասընթացավար և ցանկանում եք փոխանցել մեդիագրագիտության մասին գիտելիքը Ձեր սաներին, ՄՆԿ-ն պատրաստ է աջակցել Ձեզ խորհրդատվությամբ ու նյութերով: Գրեք մեզ lgrigoryan@mediainitiatives.am էլ. փոստի հասցեով:

Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
 

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:
Լրացուցիչ տեղեկություններ ?