Մայք Վիլերս-Սթյուարթ. Հեռուստատեսային բրենդինգի սկզբունքները, դեպքերի ուսումնասիրություն

Մայք Վիլերս-Սթյուարթ. Հեռուստատեսային բրենդինգի սկզբունքները, դեպքերի ուսումնասիրություն: Վարպետության դաս Ինտերնյուսում: 09 հունիսի, 2012թ.


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *