Էնցիկլոմեդիա․ Մեդիան և կարծրատիպերը

Մեդիան՝ առավելապես հեռուստատեսությունը, կարծրատիպեր ստեղծող և վերարտադրող ամենաազդեցիկ գործիքն է։ Հումորային հաղորդումները, հեռուստասերիալները, ժամանցային ծրագրերը հաճախ են ստերեոտիպեր կիրառում ավելի զավեշտալի լինելու, մեծ լսարան գրավելու նպատակով։ Օրինակ, կանայք վատ վարորդներ են, տղամարդիկ ոչ զգացմունքային, մի ազգի ներկայացուցիչներ անճաշակ են, մյուսները գողեր են, որոշ մասնագիտույթուններ կանացի են, որոշները միայն տղամարդկանց համար են։

Սրանք կարծրատիպեր են, որոնց հաճախ կարելի է հանդիպել հայաստանյան մեդիայում։ Հատկապես մարտի 8-ից ապրիլի 7-ը հեռուստատեսությամբ կարելի է բազմաթիվ պատմություններ դիտել կանանց մասին, ովքեր ընտրել են, իբր, տղամարդկային մասնագիտություններ։ Նաև մեդիայի շնորհիվ այս կարծրատիպերն արմատանում են վաղ տարիքից։ Մյուս կողմից էլ, ստերեոտիպերից զերծ չեն նաև դպրոցական դասագրքերը։ Այդուհանդերձ, մեդիայի տարածած կարծրատիպերից երեխաների ազդեցությունը հնարավորին չափով նվազանելու մի քանի տարբերակ գոյություն ունի։

Այդ եղանակներն Էնցիկլոմեդիայի այս էպիզոդում քննարկում ենք հոգեբան Սոնա Մանուսյանի և լրագրող, արվեստի քննադատ Նունե Հախվերդյանի հետ։

Արեն Մելիքյան


Մեկնաբանել

Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:

Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *