Վերջին շրջանում Երևանում պակասել են գովազդային վահանակները: Որոշ հատված դատարկված է, իսկ մյուսը՝ վերջնականապես ապամոնտաժված: Քաղաքապետարանի արտաքին գովազդի և ձևավորման վարչության պետ Գարիկ Խաչատրյանն ասում է, որ արտաքին գովազդը համապատասխանեցվում է մշակված ստանդարտներին:
Նա 15 տարի աշխատել է քաղաքապետարանի տարբեր բաժիններում, մեկ տարի է զբաղվում է Երևանի արտաքին տեսքի, գովազդի խնդիրներով: Բանակցում է տնտեսվարողների հետ, որ նրանք չխաթարեն քաղաքի տեսքն ու միաժամանակ ներկայացնեն իրենց ապրանքը:
Միայն անցած տարի 1900 գովազդային միջոց է ապամոնտաժվել (վահանականեր, լեդ էկրաններ, բաներներ) կենտրոնական փողոցների պատմամշակութային տարածքների, վերգետնյա և ստորգետնյա անցումների, շենքերի տանիքներից:
Նմանատիպ 2000 և ավելի ապամոտաժումներ կլինեն 2020-ին:
Գարիկ Խաչատրյանը հայտնեց նաև, որ քաղաքապետարանում ստեղծվելու են նոր հանձնաժողովներ:
Ապամոնտաժումը հեղափոխակա՞ն լուծում է:
Դա գործընթացի միայն տեսանելի մասն է: Անցած տարի գույքագրել ենք բոլոր պատմամշակութային և ճարտարապետական արժեք ներկայացող շենքերի վրա տեղադրված գովազդները:
Կենտրոն շրջանում 120 շենքի համար ունենք գովազդային անձնագրեր, որտեղ նշված է, թե շենքի կոնկրետ հատվածում ինչ գովազդ կարելի է տեղադրել, ինչ նյութով և չափով: Փաստաթուղթը հին է, սակայն սկսել ենք գործի դնել վերջերս:
Օրինակ, Բաղրամյան 1 և Բաղրամյան 2 շենքերի, Տիգրան Մեծի պողոտայի մի մասն ամբողջությամբ բեռնաթափվել է էլեկտրոնային էկրաններից ու բաներային գովազդից և համապատասխանեցվել գովազդային սխեմային:
Բայց բիզնեսը վճարել է գովազդի ստեղծման և տեղադրման համար:
Հիշու՞մ եք Հանրապետության հրապարակից շատ մոտ հեռավորության վրա կախված էր Տաշիր պիցցայի գովազդը: Ընկերությունն իր միջոցներով հանեց գովազդը՝ հասկանալով, որ փչացնում է քաղաքի այդ հատվածի տեսքը: Մենք չենք հակադրվում, գնում ենք բանակցությունների ճանապարհով:
Առաջիկայում գովազդային անձնագիր են ունենալու նաև 12 վարչական շրջանների շինությունները: Համայնքներում եղած գովազդը համապատասխանեցվելու է մշակված սխեմային:
Իհարկե, չենք արգելում գովազդը, հասկանալով, որ բիզնեսը չի կարող առանց գովազդի, պարզապես հորդորում ենք աշխատել ընդունելի չափանիշներով:
Oրինակ, ասում ենք բաներային գովազդին պետք է փոխարինի ծավալային գովազդը:
Իսկ սոցիալական գովազդը մեծ տեղ կունենա՞: Նաև հայտարարությունները:
Գովազդի մասին օրենքը սահմանում է, որ ընդհանուր գովազդի միայն 5%-ը տարեկան կարող է լինել սոցիալական գովազդ: Հիմա փոխվում է սոցիալական գովազդի սահմանումը:
Գոյություն ունեցող սահմանմամբ, սոցիալական գովազդը ոչ առևտրային բնույթ կրող գովազդն է, մինչդեռ կարևոր է ոչ միայն ոչ առևտրային բնյութը, այլև սոցիալական ուղերձը՝ մարդկանց համար գովազդի սոցիալական կարևորությունը:
Նախատեսում ենք ստեղծել 12 հոգուց բաղկացած հանրապետական հանձնաժողով, որտեղ ներգրավված կլինեն նաև համապատասխան մասնագետներ և նրանք կորոշեն, թե որ գովազդը կարող է համարվել սոցիալական, որը՝ ոչ:
Տեղական ինքնակառավարման մարմինն այլևս իրավասություն չի ունենա որոշել՝ ինչը համարել սոցիալական գովազդ:
Երևանի փողոցներում այլևս չենք տեսնի համերգի կամ կինոյի այսպես կոչված սոցիալական գովազդ:
Անցած տարի վարչական տարածքներում վերանորոգել ենք նաև հայտարարությունների 363 վահանակ: Մարդիկ կարող են անվճար իրենց բոլոր հայտարարությունները տեղադրել այնտեղ: Շարունակելու ենք նորերը տեղադրել:
Մեզ շատ է անհանգստացնում շենքերի մուտքերի, կանգառների, սյուների վրայի հայտարարությունները, որոնք ժամանակ առ ժամանակ մաքրում ենք, սակայն մարդկանց վարքը փոխել դեռ չենք կարողանում:
Տարբերակ չունենք, սկսելու ենք կիրառել տուգանք վարչական իրավախախտումների մասին օրենքով: Հիմա շատ են վարկերի տրամադրման, ավտովարկերի և նման գովազդները։
Կազմակերպություններն ասում են՝ մենք չենք մեղավոր, այլ աշխատողներն են շենքերի մուտքերի մոտ փակցնում:
Մենք հայտարարելու ենք, որ ապօրինի գովազդի համար կգործի տուգանք 100 հազար դրամի չափով, իսկ վարկերի տրամադրման թույլտվություն չունեցող կազմակերպությունների համար՝ 1,5 մլն դրամի չափով:
Վերելակներում տեղադրված հայտարարությունները ինչպե՞ս են վերահսկվում:
Վերելակների համար քաղաքապետարանը չունի լիազորություն, այդ հարցով զբաղվում է համատիրությունը, շենքի լիազորը:
Մենք հորդորում ենք նրանց ուշադիր լինել վերելակներում տեղադրվող գովազդին, բայց չենք կարող պարտավորեցնել հեռացնել կամ կանոնակարգել դրանք:
Նոր տեղադրվող վերելակներում թույլ չենք տալու տեղադրել գովազդ, կլինեն հատուկ հայտարարությունների տախտակներ՝ փոքր ծավալի, որտեղ կլինեն շենքի բնակիչներին հետաքրքրող հայտարարություններ ու առաջարկներ:
Դաշտում արտոնյալներ չունենալու համար համայնքի ավագանին ստեղծել է հնարավորություն, որպեսզի բոլոր ենթակառուցվածները, որոնք նպատակահամար են գովազդի համար, ներկայացվեն մրցույթի և գովազդի տեղադրման հնարավորություն ունենան:
Քաղաքի տեսքը թարմացնող այլ լուծումներ լինելո՞ւ են:
Քաղաքապետարանում դիզայներական խումբ է ձևավորվում, որ կզբաղվի քաղաքի կանաչապատման խնդիրներով։ Այս մասով դեռ հայեցակարգ չունենք, մշակման փուլում ենք:
Բազմաթիվ գրություններ ենք ստանում կազմակերպություններից և անհատներից անցումներում, շենքերի վրա գրաֆիտիներ անելու թույլտվություն ստանալու համար: Քննարկում ենք միտքը, իրագործման ձևը և նոր միայն տալիս թույլտվություն: Ուղղորդում ենք նաև տարածքի հարցում, անցորդների հոսքի վերաբերյալ տեղեկատվություն տրամադրում:
Գովազդային միջոցների արդիականացման մասին ենք հիմա մտածում, տեխնիկական նոր լուծումներ են պետք քաղաքին: Գովազդային ընկերությունների հետ արդեն քննարկել ենք այդ հարցը և համայնքներին ներառել այդ աշխատանքում։
Այսուհետ համայնքը ինքն է ներկայացնելու չափորոշիչներ գովազդի շուկային։
Մրցութային պայմաններ կառաջարկվեն ընկերություններին, որոնք էլ ըստ նպատակահարմարության ներդրում կանեն և կօգտվեն համայնքային սեփականությունից:
Հարցազրույցը Գայանե Ասրյանի
Մեկնաբանել
Media.am-ի ընթերցողների մեկնաբանությունները հրապարակվում են մոդերացիայից հետո: Կոչ ենք անում մեր ընթերցողներին անանուն մեկնաբանություններ չթողնել: Միշտ հաճելի է իմանալ, թե ում հետ ես խոսում:
Media.am-ը չի հրապարակի զրպարտություն, վիրավորանք, սպառնալիք, ատելություն, կանխակալ վերաբերմունք, անպարկեշտ բառեր եւ արտահայտություններ պարունակող մեկնաբանությունները կամ անընդունելի համարվող այլ բովանդակություն: