Ալկոհոլի գովազդի՝ եթեր վերադառնալուց կշահեն որոշ մասնավոր ալիքներ

Հեռուստատեսային գովազդի դաշտը Հայաստանում վերաձեւման փուլում է:

Երկու կարեւոր փոփոխություններ են արվել, որոնց արդյունքում գովազդից ստացվող ֆինանսական հոսքերը կավելանան ու նորովի կբաշխվեն մասնավոր ալիքների միջեւ:

Նախ՝ Հանրային հեռուստաընկերության եթերից դուրս կմղվի առեւտրային գովազդը (օրինագիծը դեռ օրենքի ուժ չի ստացել, սակայն հանրայինն արդեն ինքնակամ է հրաժարվել գովազդի հեռարձակումից), ինչը մյուս ալիքների գովազդային հոսքերի աճ է ենթադրում: